Как да се избегнат неприятности от клиенти в нетрезво състояние

Как да се избегнат неприятности от клиенти в нетрезво състояние

Подпийналите клиенти могат да имат лошо поведение, съпроводено от доста неприятни моменти. Това влияе в ресторанта предимно на персонала, особено на бармана. Никой не иска около себе си пиян клиент. Той не допринася за бизнеса, нито помага на клиентите. Но как точно да се справи персонала?? Отговорът рядко е прост и най-вероятно ще бъде също толкова трудно, колкото логично е труден всеки пияница. Така че, вместо да ни дойде това на главата, защо да не изместим акцентите на своята стратегия в посока предотвратяване на тези пияни епизоди?

Забавяне на скоростта на пиене

Част от практиките и процедурите, свързани с безопасното боравене с храни, е правилното отношение към клиента, който е пил доста. Освен да предлагате на клиентите алкохолни напитки, препоръчително е да насърчавате клиентите ядат: чипс и салса, ядки или гевречета. Като барман, можете учтиво да предложите и чаша вода или други безалкохолни напитки. При работа с група, вие винаги трябва да се опитвате да предлагате алкохол само на тези, които искат.

Следете за признаци на интоксикация

Като цяло, трябва да се обърне внимание на:

  • силен и неясен говор
  • невъзможността да остане прав
  • нарушени моторни умения
  • промяна в поведението и прекомерна агресивност
  • прекалено говорене и използване на обидни думи в речника

Да останат заети, но без да са в центъра на вниманието

Опитните бармани могат да се опитат да са заети с други задачи, за да поограничат количествата алкохол, които ще сервират за подпийналите клиенти. Ключът тук е баланс и срокове, тъй като не искаме някой от вашите гости да се чувства пренебрегнат. Освен това, вие също така трябва да държите под око вашия клиент.

Внимателно им намекнете, че се нуждаят от почивка

Ако всичко останало се провали, време е да подскажете на клиента, че би могъл да помисли вече за почивка. Предложете им чаша вода, или чаша кафе, или храна. Ако късметът е на ваша страна, госта трябва да се усети, че е пил достатъчно тази нощ. Трябва да сте учтиви, но и да му кажете, че това ще бъде последната напитка за вечерта. Постарайте се да разбере, че го правите в името на най-добрите интереси.

Най-важното е да помните, че от вас може да бъде потърсена отговорност в резултат на травма, ако продавате или сервирате спиртни напитки на хора, които явно са в нетрезво състояние.

Кратък URL:http://bit.ly/2xjhz6Y

Cara Pahoyo

За автора:Кара Pahoyo

Вашият коментар

Close Menu
%d блогъра харесват това: