При глутенова непоносимост- 5 лесни идеи за меню

При глутенова непоносимост- 5 лесни идеи за меню

Какво е глутен? Кратък отговор: това е група от протеини, които обикновено се срещат в много храни, но най- вече тези, които са направени от пшеница, ечемик, ръж или тритикале (зърнени храни, като пшеница). Той може също така да действа като алерген и да стане причина за заболявания (стомашно-чревни нарушения с широк спектър на въздействие върху организма), не- Целиакия глутенова чувствителност (подобно състояние, което причинява стомашно-чревни разстройства, алергии, умора, дори и психични нарушения), и алергии към пшеница.

Болните от целиакия са около два процента от общото население на САЩ, според изследване през 2015 г. Не-Целиакия глутеновата чувствителност се среща много по- често: до 10%, се казва в проучване през 2014.

Но какво е безглутенова храна? Ако сте чувствителни към тази съставка, сега е добър момент, за да опитате някои безглутенови рецепти от "Дай ми Фурна". Обърнете внимание, че някои от тях са наистина апетитни!

  1. Тайландска пилешка салата. Както и повечето тайландски салати, тя е лесна за приготвяне и гарантирано вкусна. В основата е ситно варено пилешко месо, листни зеленчуци и зрели плодове. Всичко се смесва в един купа, и се залива с вкусен сос. Ако имате манго, тайландската кулинарна практика дава възможност да го добавите както е зелено.
  2. 12-минутно пиле и броколи. Още една рецепта за пиле, отново без глутен. Първо разбийте соса (оризов оцет, соев сос, царевично нишесте, нарязана на ситно скилидка чесън, смлян джинджифил, сусамово масло). После се запържват броколите, заедно с няколко парчета пиле. Изсипва се в сос, който се приготвя по- рано, и изчакайте, докато се сгъсти. Готово е само за 12 минути. Приятен апетит!
  3. Скариди в чеснов сос. Уау! Дори името звучи вкусно! И този екстаз се прави на скара, разбира се. Последователно се набучват на шиша скариди, цели или нарязани (в зависимост от размера) и лимони, полива се с олио (или масло- магданоз- смес от чесън), и се пече на скара. "Дай ми Фурна" препоръчва да сервирате с киноа и зеленчуци. Ехааа. Дай ми повече!
  4. "Tex-мex мигас". Ето един полезен заместител на закуската, направо от Тексас . Нарича се “мигас”—буквално трохи. Името е такова, защото вие използвате остатъците от тортили за приготвяне на това ястие. Ето как изглежда това: пържени царевични питки в хрупкав чипс. Подгответе легло от зеленчуци, яйца и сирене на тиган. После разбърквате с чипса и, готово! Tex-мex мигас е готов за хапване.
  5. Скариди, авокадо и печена царевица, зелена салата. Тази салата е толкова проста, но определено е вкусна. Тя също е един от фаворитите на "Дай ми фурна". Хвърлете скаридите на скарата, , заедно с бекон, авокадо, листа зелена салата и царевица, след което подправете със сос от прясно мляко.

Източници:

15 безглутенови (Леки!) идеи за вечеря

Кратък URL:http://bit.ly/2femYl6

Michelle Roebuck

За автора:Мишел Робак

Вашият коментар

Close Menu
%d блогъра харесват това: