Планиране на меню: рецептата за успех на ресторанта

Планиране на меню: рецептата за успех на ресторанта

За да успееш, трябва да останеш на предни позиции. Няма супер тайна формула, необходима за управление на ресторанта. Просто попитайте всеки умен мениджър и тя (или той) ще ви каже, че планирането на менюто е ключът към успеха и удовлетвореността на клиентите. И така, как да направим планиране на менюто? Ето няколко съвета от HospitalityNet.

Местоположение. Планирането на меню започва с избора на място. Преценявайте менюто съобразно местоположението. Ако ресторантът се намира в супер як район, като green point, Бруклин, един омлет с хайвер от белуга например, най-вероятно няма да има толкова шумен успех, но пеперони пицата, най-вероятно ще има. Дори и тогава за разнообразие и уникален вкус винаги трябва да има варианти.

Тема-в-majig. Планиране на менюто предвижда и създаване на тема. Това означава, в ресторанта да има тема или усещане за индивидуалност, за да се разграничи от другите и да задава тон за менюто. Наличието на меню, в хармония с темата, установява връзката между хранене и менюто—и прави добро впечатление.

Ред и безредие. Професионалните мениджъри на ресторанта използват график за поръчка на консумативи предварително. Това пречи не само да се преодолее недостигът, но и прави работата в кухнята по- ефективна и значително по- лесна.

Търсете обратна връзка. Няма перфектно меню, но едно добър меню може да бъде идеалното меню в процеса на изпълнение. Добро меню е развиващото се в резултат на темите, спазването на режим, избора, както и отзивите от клиенти. Когато знаеш какво е търсенето, ще знаете какво е необходимо да предложите. Така че, отидете в социалните мрежи, за да получите обратна връзка чрез Facebook, Twitter, Instagram и snapchat. Или да отидете на стария вариант—кутия с предложения би имала същия ефект.

Разходи за храна. Това, което е добро в менюто и е пълно с отлични възможности, губи смисъл, когато цените на артикулите просто плашат клиентите? Истината е, че трябва да получи печалба, но при разходите за хранителни продукти трябва да се спазва баланса между приходите и разходите за съставките, производството, качеството, като последното е най- важно, защото в ресторантьорския бизнес не можете да си позволите качеството да е за сметка на други фактори. Отчитането на разходите е задължително.

Управление на отпадъците. Мислете за това, че всяка храна, която попада в кофата за боклук, е един долар от джоба ви. Това е много добър начин да се намали количеството на хранителните отпадъци в кухнята. Записвайте ежедневните резултати. Това ще бъде изключително полезно, когато сте в състояние да сравните оборота със стойността на вашите отпадъци в края на деня.

Разбира се, планирането на менюто е само едно от нещата, които трябва да знаете, за да бъдете успешен в ресторантьорския бизнес. Друг важен фактор е сигурността на храните. За да научите повече за него, посетете Learn2Serve.com.

Кратък URL:http://bit.ly/2fdtfxs

Michelle Roebuck

За автора:Мишел Робак

Вашият коментар

Close Menu
%d блогъра харесват това: