7 рецепти за успешна стратегия в социалните мрежи

7 рецепти за успешна стратегия в социалните мрежи

Тук иде реч за ресторантите и социалните медии, разбира се. Те вървят заедно като пържола и съскане на скарата. Всеки консумира (почти) всички туитове. И опитните ресторантьори знаят, че информацията в социалните мрежи- изисква се истинско умение да боравиш с нея.

Ето седем рецепти за да приготвите една успешна стратегия в социалните мрежи:

Facebook е цар на социалните медии. Зукърбърг и ко. създадоха изключително рентабилен начин за реклама. Със създаване на фен страница във Facebook, гостите могат удобно”,” да помагат за популяризиране на марката, лоялността на клиентите и постоянното напомняне за активността им е прекрасна реклама .

Twitter е по-малкия брат на фейсбук. Той има 500 милиона активни потребители, които правят над 340 милиона туита всеки ден. Twitter е чудесен начин да се каже много за вашия ресторант. Това е най-бързият начин на обявяване на ястие на деня или предлагането на VIP отстъпки за своя списък на последователи (които винаги могат да харесват и коментират вашите мнения като ваши последователи).

Блогове. Ако имате талант за писане на статии, боравите със снимки, видео и инфографика-това е страхотна идея за вас и вашия бизнес. Оценките на гостите ще ви се отразят добре. Така можете да обявявате събития и менюто за деня, и дори рецепти за популярните си ястия от менюто.

Пинтерест – той е в основата на онлайн-форум, където потребителите виждат “пин” снимки.

Foursquare е геолокационна социална среда за мобилни устройства. Посетителите “след
регистрация” могат да правят лични препоръки. Foursquare има над 25 милиона потребители по целия свят и 6,2 млн. чек-ина на ден. Ресторантите чрез него предлагат отстъпки за клиенти, затова настройте програмата за лоялност за клиентите, които посещават приложението редовно.

Ваш сайт. Добре, строго погледнато, това не е точно към социалните медии. Но като се уверите, че имате красив и функционален уеб сайт, бъдете сигурни, че той ще увеличи трафика към вашите множество други маркетингови платформи. Страница във Facebook не е достатъчна, вашия собствен сайт ще ви позволи лесно да бъдете намерени когато хората ви търсят в Google. В социалните мрежи обикновено се публикуват данни за вашия адрес, работно време, информация за контакти и линкове към профилите си в социалните медии.

alt="Krista Fredrick" class="avatar avatar-70 wp-user-avatar wp-user-avatar-70 alignnone photo">

За автора:Криста ФредрикПокажи всички мнения от Криста Фридрихе
Криста Фридрихе е ръководител на проекта за храни и напитки в 360training.com. Тя работи в сферата на висшето образование / електронен учебен сектор през последните пет години, а по-рано е заемала пост в SureScore и Университета на Тексас. Освен това, Криста има шест годишен опит в хранително-вкусовата промишленост и е работила към кафе Starbuck, Рэнделла, и маслинова градина. Криста е със степен MBA в технологичен институт Флорида и БДС в сферата масови комуникации и психология от Университета в Тексас. Следвайте Learn2Serve на Facebook, twitter, LinkedIn и Google+.

Вашият коментар

Close Menu