Да го обслужа или да не го обслужа? Това е въпроса—може да има един милион долара, но ако младата жена е пияна, ти си служител в Лонг Айлънд Айс, тя случайно краде червено “Порше”, паркира и се разбива в “Масерати”.
Горко на бармана, който не знае правилата за сервиране на алкохол.
Благодарение на знанията и обучението вие можете ефективно да се предпазите от скъпите такси в съдебни дела, и/или лишаването от свобода. Освен предпазни мерки, които всеки със здрав разум знае (например, да не сервира алкохолни напитки до 18 г възраст), ето пет практични съвети от комисия на Тексас по алкохолните напитки (адррес tabc):
- Не сервирайте алкохолни напитки за тези, които се намират в нетрезво състояние. Ако не искате пожар, не наливайте бензин в огъня. Това повдига въпроса: откъде да знаете, че клиента е пил твърде много? Е, винаги следете реакциите на вашите клиенти. Наблюдавайте за силен неясен говор, зачервени очи, и дезориентация.
- Не сервирайте алкохолни напитки в момент на интензивно пиене. Един грам профилактика е по-добре, отколкото халба бира. Вие трябва да знаете кога да спрете да сервирате алкохол на клиентите си. Това е трудно, защото признаци варират от човек на човек, но опитните бармани са внимателни към признаците на интоксикация, преди наистина да си проличи явно: зачервяване на кожата, повишена агресивност и гадене. Ако забележите някой от тези признаци при клиента, услугата трябва да бъде спряна.
- Не се толерират работници, които пият алкохолни напитки по време на работа.
- Не сервира алкохолни напитки на лица под 18 години. Подобни действия се считат за незаконни и ще ви докарат големи неприятности с властите.
- Да информирате служителите на реда при опити на непълнолетни деца или лица в нетрезво състояние да купуват алкохол. Въпреки че имате добра подготовка как да се справите с темпераментни пияни клиенти и непълнолетни, идва един момент, когато трябва да се обадите на полицията. В пияно състояние човек може да бъде жесток и опасен, и това е лошо за бизнеса.
Кратък URL:http://bit.ly/2ffkXVW