Да бъдеш в ресторантския бизнес и да се задържиш на повърхността не е лесна задача. Пътят към успеха привлича трудолюбиви хора. Това е комбинация от 10 съвета, които сме събрали специално за вас.
- Клиентът винаги е прав. Удовлетворението на нуждите на клиентите е водещо в обслужващата индустрия. Това е златното правило.
- Реклама и насърчаване. Хората трябва да знаят, че съществувате. Рекламни и промо-акции, когато се извършват стратегически, могат да привлекат клиенти във вашия ресторант. Някои евтини видове реклама, като социалните медии, могат да бъдат много ефективни.
- Да общувате ефективно с вашите служители. Вашият персонал трябва ясно да знае своите функции и задължения. Служителите трябва да изпълняват своите функции, за да може вашия ресторант да работи гладко.
- Храна! Качествената и разнообразна храна ще накара клиентите ви да се върнат отново при вас.
- Обновяване на менюто. В крак с времето.
- Да се сертифицират. Намерете начин да обучавате служителите си. Важно е те да бъдат в състояние да следват националните правила в страната, както и да се уверите, че храната е безопасна за клиентите.
- Следете вашите парични потоци. Не се излагайте на финансов риск. Ресторанта в края на деня все пак е вашия бизнес. Обърнете внимание на парите, които влизат в и излизат от вашата фирма.
- Обърнете внимание на конкуренцията. Имате едно и също меню с ресторанта зад ъгъла? Поддържането на клиентската база е важно. Затова винаги бъдете в крак с всичките си конкуренти и се стремете да предлагате нещо ново и оригинално.
- Да се анализират тенденциите, разходите, защитата на потребителите и потенциалните рискове. Има много неща, които да имате предвид, когато се занимавате с ресторантьорство.
- Направете ресторанта своята страст. Страстта в работата не само ще ви накара да работите по-усърдно, за да постигнете успех, това ще даде възможност на вашия бизнес да расте и да се развива.
Кратък URL:http://bit.ly/2fdcvq8