Проблеми с персонала в ресторанта

Проблеми с персонала в ресторанта

Всеки ресторант- или бар- мениджър ще ви каже: персонала е голям проблем в хранително- вкусовата промишленост и производството на напитки. Колебанията за доставки, недоволните клиенти, безкрайната бъркотия и постоянните проблеми с персонала затрудняват бизнеса. Ето, вижте проблема, и няколко съвета как да се справите:

  1. Текучеството. Има много фактори, които влияят върху текучеството на персонал: ниските заплати, липсата на привилегии, работа в трудни часове, празнични и почивни дни. Но и пазара на труда- това е също един много важен фактор. Когато пазарът на труда е силен, работниците и служителите имат по- богат избор. Как да се разреши това? Ползи, ползи, ползи. Можете да предложите на служителите безплатна храна по време на смяна? Награди за привличането на клиенти? По-гъвкав график? Тези видове облекчения и стимули ще позволят на вашите служители да се чувстват по- ценни и да поддържат висок боен дух!
  2. Наемане и обучение за получаване на желаните резултати от персонала зависят от наемане на правилните хора за тази работа. Проблемът е в жестокия пазар на труда, заради което вашият избор може да бъде много ограничен. Когато получите точното количество хора, вие трябва да ги обучите на процесите, правила и разпоредби, проверки и т.н. е Необходимото преминаване много пъти през тези упражнения не само е неприятно и отнема много време, но и е изключително скъпо. Как да се разреши това? Да се съсредоточите в режим на задържане, да се инвестира в програми, които ще направят вашето заведение “предпочитаният работодател” в сравнение с други. Намерете образователни решения, които да са удобни, да се проследяват и да се усвояват лесно.
  3. Конфликтът – винаги има напрегнати разногласия между колеги? Представете си как тези конфликти могат да се нагнетят в претъпкан ресторант или бар- среда. Клиентите очакват услуга, а ти си уморен и на крака цял ден, има толкова много работа за вършене. Стресовите ситуации водят до конфликтност. Как да се разреши това? При разрешаване на конфликти и подготовка на личността за адаптация можете да изплащате дивиденти. Дайте на служителите си инструменти, с които те трябва да решават конфликти за себе си, и всичко ще бъде по- добре в дългосрочен план.
  4. Здравето – лош резултат при проверка на здравето може да има пагубни последици за всички хотелски заведения. Като бизнес, който се основава на удовлетвореността на клиентите, вие не можете да си позволите да рискувате с нещо, което би могло да изплаши вашите клиенти. Как да се разреши това? Обучението отново е жизнено важен въпрос. Служителите трябва да разберат, че състоянието на здравето е важно, и от него зависи успеха на фирмата.
Кратък URL:http://bit.ly/2fejaAs

Michelle Roebuck

За автора:Мишел Робак

Вашият коментар

Close Menu