Много се говори за органична храна през последните десетина години. Това не е учудващо, защото органичните продукти, биологичното земеделие, био-ресторантите станаха много популярни през същия период. Тъй като потребителите стават все по-информирани за предимствата на чистата храна, те също започнаха да бъдат по-бдителни по отношение на етикети, съставки и приготвяне на храна.
Ако вашият ресторант е известен с предлагането си на традиционни органични продукти, посетителите ще знаят какво ги очаква. По закон, сертифицираните органични хранителни продукти трябва да бъдат освободени от добавки, хормони, и прекомерно количество химикали. Това звучи доста просто, но знаете ли колко е трудно всъщност за ресторанта да промени политиката и да премине към “местни” съставки?
Не се обезкуражавайте, защото имаме някои ценни съвети , които ще ви подпомогнат и насърчат да преминете към този вариант:
Да, органичните храни са от полза
Закупуването на био- храни може да се окаже малко по-скъпо. Съществува реален пазар за органични храни; който е постоянно нарастващ.
Подчертава се вашето органично меню
"Зелено"-това е конкурентно предимство, така че не се колебайте да се отнасяте с него като такова. Използвайте думички като “биологичен”, “хранени с трева”, на “местни”, на “без хормони,” и това устойчиво ще покачи рейтинга на вашия ресторант. Ценителите на добрата кухня може да търсят точно това, което означава, че те са там, където са пожелали да отидат.
Кажете им каква е разликата
Някои хора са склонни да приравняват "органични" на "вегетариански". Честно казано, много хора не се доверяват дори и на информацията в Гугъл. Така че, това е ваша работа, да опишете точно какво е включено в менюто ви. Ако хората останат с впечатление, че ястията ви са вегетариански вместо вкусни органични ястия, просто ще се получи голямо недоразумение. Хубаво е понякога да изненадваме клиентите, но всеки път, когато имате възможност, нека това да бъде информативно.
Привърженик на органични храни
След като намерите своите позиции на пазара на биологични храни, не забравяйте, че вашите клиенти знаят за позитивите на "чистата" храна. Колкото повече са сигурни, че наистина е така на практика, толкова по-вероятно е, на ще препоръчват това място за хранене на близки и познати. За разпространение на информацията могат да се използват социалните медии винаги, когато ви е удобно.
Популярността на биологичните продукти расте непрекъснато
Говорихме за това няколко пъти вече, но само така ще ви припомним защо е хубаво да зареждате кухнята си с "биологични продукти". С всичките публикации около зелената революция в хранително-вкусовата промишленост, няма съмнение, че това е идеалното време, че е удачно да преминете към органично меню. Става въпрос не само за тенденция в закупуването. Органичната храна също така има значително влияние върху икономиката и околната среда. И тъй като хората все повече са социално наясно за тези неща, те също са по-податливи да приемат идеята за органична диета. В края на краищата, те в крайна сметка ще са тези, които ще се възползват най-много.
Да обобщим
Ако се замислите, екологично чистата храна трябва да бъде норма за всички ни. По-рано беше трудно да се намерят органични салати в ресторантите и супермаркетите, но сега много от тях предлагат сертифицирани биологични продукти. Готвачите сега могат лесно да получат в своите ръце "биологични" хлебни изделия, млечни продукти, и, разбира се, плодове и зеленчуци.
За ресторантьорите това е призив да преосмислят и да променят менюто си. В модата хората могат да бъдат стилни, дори да не следват желанията на мнозинството. Но в хранително-вкусовата промишленост е много важно за бизнеса да се определи тенденцията или част от нея, за да останете конкурентоспособни.