От фермата до тезгяха: как да зареждате вашия ресторант с местни продукти

От фермата до тезгяха: как да зареждате вашия ресторант с местни продукти

“От фермата до вилицата” – това вече не е обикновена тенденция, това е работеща система и ще се разраства. Потребителите все още искат да знаят откъде идва храната им в ресторанти и проучват този въпрос.

Качество, устойчивост, безопасност на храните и на околната среда, са всички по- големи причини да се отиде на варианта на зареждане с местни храни. Друга причина е възможността да се подкрепят местните стопанства, ферми, както и хлебозаводи и други предприятия. Плюс това, колкото повече насърчавате  местните предприятия в менюто си, толкова по- вероятно е те да ви рекламират.

И така-  как да включите инициативата " от фермата до вилицата" в менюто си? Прочетете няколко съвета.

Разработване на критерии 

Да се определят критерии и стандарти, които искате да поддържате. Става въпрос не само за местни съставки. "От фермата до вилицата"може да осигури всичко за ястията, направени от нулата с пресни, сезонни съставки, които не се обработват или замразени. Освен това, помислете за безопасността на хранителните продукти, те са органични, без съдържание на пестициди, ГМО, добавки, хуманно отглеждани, на свободно пасище, и без други хранителни проблеми с качеството.

Да определите какво искате

Вие искате да покажете няколко местни съставки в две или три специални ястия, или искате да преминете на изцяло местни продукти, протеини, хляб, бира и алкохол от местни производители? Или нещо по средата?

Направете проучвания

Образовайте се по въпросите за производството на хранителни продукти и системи за обработка. Научете тънкостите от основните фактори, основните проблеми, цикли на засаждане и прибиране на реколтата, влиянието на околната среда, и други въпроси.

След това, проучете фермерите и рибарите в района. Научете за техните стандарти и процедури за осигуряване на надеждна безопасност на храните. Освен това, заинтересувайте се за местните правила, които не позволяват прекомерен риболов.

Развивайте отношения с фермери и рибари

Добрата програма включва в себе си много общуване и изграждане на взаимоотношения. Посетете вашия местен доставчик, за да разберете, дали техния ритъм на работа съвпада с вашите.

Фермерския пазар е чудесно място като за начало. Влезте в разговори за това как се отглеждат зеленчуци, как се доят крави, срокове на прибиране, и т.н.

Създайте мрежа на контакти с местни земеделски производители и доставчици, и нека те знаят, че сте заинтересовани. Понякога при тях има излишък на реколта, и те биха искали да я разпродадат бързо. Отношенията земеделски производител- готвач могат да бъдат взаимноизгодни, когато готвача планира кухнята около това, че земеделският производител е на разположение, а  земеделския производител е спокоен, че има растителни съставки, които готвача предпочита да използва.

Бъдете гъвкави

Промоцията в менюто означава, че вашето предложение не е твърдо като камък. Ястията, които се сервират, се определят от сезона, от местната икономика, местните климатични и местни култури. При вашия земеделски производител може би липсва продукта, който искате, така че вие ще трябва да промените менюто си. Можете да видите някои невероятни тиквички на пазара на земеделския производител, и на сутринта да решите да ги използвате за обяд, или за гарнитура в същата вечер.

Вашият готвач трябва да бъде гъвкав и креативен в изготвянето на рецептите и да може да създава нови в кратки срокове.

График на време и пари

Не забравяйте, че е нужно и време,  и адаптивност, за създаване и развитие на отношенията. Бъдете готови за повишаване на цената. Местните съставки понякога ще ви струват повече, отколкото при поръчка от регионален или национален дистрибутор. Освен това, увеличаването на разходите за труд означава по-високи разходи в производството на продукта.

Наемете правилния майстор- готвач и провеждайте обучение на вашия персонал

Той /или тя/ трябва да бъде страстен влюбен в професията си, да е добре осведомен за новостите. "От фермата до вилицата" вълнува готвачите, амбицира ги да опитат нови неща и нови менюта, приготвени със сезонни съставки.

"От фермата до вилицата" е групово усилие. Вашите доставчици трябва да бъдат напълно наясно с концепцията, процесите, менюто и местните фермери.

 

Вашият коментар

Close Menu
%d блогъра харесват това: