Три лесни начина за осигуряване на бъдещи клиенти и безопасна храна

Три лесни начина за осигуряване на бъдещи клиенти и безопасна храна

Чували сте статистиката: Всяка година един от шест американци (това са 48 милиона души) се разболяват, 128 000 души са хоспитализирани и 3 000 умират от заболявания, свързани с храните. [1] Разбира се, не всички от тези случаи произхождат от ресторант, но все пак: Като човек, който обича да излиза, за да се храни, това ме кара да се притеснявам - и знам, че не съм сам.

И така, как да уверите потенциалните си клиенти, че храната в ресторанта ви е не само вкусна, но и безопасна?

Ето три предложения:

1) Добавете елемент за безопасност на храните към целия си маркетинг.

Нека вашите клиенти и бъдещи такива знаят, че приемате безопасността на храните сериозно. Освен снимките на вашите ястия, добавете кратко послание - не повече от изречение, и никой няма да се притеснява да го прочетете - за вашите стандарти за безопасност на храните. Още по-добре е да включите най-новите рейтинги за здравна инспекция и сертификатите за безопасност на храните, които вашият персонал е спечелил. Сложете тази информация навсякъде. Това означава:

  • Уебсайт
  • Facebook страница
  • Директна поща
  • Реклами
  • Менюта
  • Отпечатване на реклами

Дори и в дигиталната ера, директният пощенски маркетинг е един от най-ефективните начини за навлизане в нов бизнес. Насищайте квартала си с пощенски картички, с които каните хората да опитат храната във вашия ресторант!

2) Предложения за промоции и отстъпки.

Но вкусната храна и високите стандарти за безопасност сами по себе си не са достатъчни, за да доведат нови клиенти. Една фирма за проучване на дребно е установила, че повече от една трета от решенията за хранене се основават на промоции и специални оферти! [4]

Ето някои от успешните оферти, които са били използвани:

  • $ 25 сертификат за подарък
  • 20% отстъпка от цялата сметка
  • Купете си едно ястие, и получете второто безплатно
  • Безплатен коктейл и предястие за вечеря за двама души

За да получите добра възвръщаемост, повторете рекламата няколко пъти. Ето защо:

Повечето от нас трябва да чуят послание няколко пъти, преди да решат да действат по него. Всъщност, 80 процента от продажбите се извършват само на или след петия контакт! [5]

Знам това от опит като продавач И като потребител. Съпругът ми и аз често "забравяме" да опитаме нов ресторант, за който говорим, защото не ни напомнят.

3) Когато проблемът за безопасността на храните е на повърхността, реагирайте бързо.

Ако възникне опасение за общественото здраве, омекотете маркетинговото си послание, за да включите информация за това как да бъдат безопасни и надеждни вашите храни - и е най-добре да получите възможно най-конкретни данни. Например, ако епидемията е проследена до внесената продукция, кажете на хората, че безопасността расте на местно ниво (ако всъщност е така). Кажете на хората името на фермата, с която работите, или направете снимки на собствените си градини, ако ги имате!

Публикувайте съобщението си незабавно във Facebook - където много от вашите клиенти са потребители всеки ден. Facebook има 156 милиона потребители в САЩ, [6] и 66% от потребителите имат достъп до него ежедневно [7].

За съжаление, органичният обхват на Facebook е само малка част в интернет, където биха могли да влизат вашите клиенти - само 2% от хората, които харесват вашата бизнес страница, виждат вашите публикации [8] - затова ще трябва да отделите малко пари за реклама.

Добрата новина е, че рекламният мениджър на сайта е супер лесен за навигация и ви дава тонове опции за насочване. Можеш:

  • Увеличете броя на публикациите си, така че повече от вашите последователи ги виждат
  • Насищайте района около ресторанта си
  • Насочване към потребители по демографски признак
  • Насочете към собствената си база данни с клиенти

Можете също бързо да достигнете до текущата си база данни с имейл съобщение, което им казва какво правите, за да предотвратите проблеми във вашия ресторант. (Имате база данни за настоящите си клиенти, нали?)

Просто не забравяйте да им дадете причина да влязат във вашия обект. Каквото и да ви струва това, първоначалната загуба е нищо в сравнение със стойността на лоялен клиент!

Джой Гендуса е бизнес-маркетинг експерт.

References
1. www.cdc.gov/foodborneburden/estimates-overview.html.
2. www.dmn3.com/dmn3-blog/10-mind-blowing-direct-mail-statistics-and-what-they-mean.
3. nationalmortgageprofessional.com/news/56978/millennials-prefer-direct-mail.
4. www.forbes.com/sites/caroltice/2012/07/12/what-puts-diners-in-restaurant-seats-hint-not-social-media-reviews/#460208d36803.
5. www.marketingdonut.co.uk/marketing/sales/sales-techniques-and-negotiations/why-8-of-sales-people-get-80-of-the-sales.
6. www.statista.com/statistics/398136/us-facebook-user-age-groups/.
7. expandedramblings.com/index.php/by-the-numbers-17-amazing-facebook-stats/.
8. blog.hubspot.com/marketing/facebook-declining-organic-reach#sm.00001ofj1rfpxd52u6u17thv0weta.

Вашият коментар

Close Menu
%d блогъра харесват това: