Представянето на хранителните продукти, и как то може да ви помогне да печелите клиенти

Представянето на хранителните продукти, и как то може да ви помогне да печелите клиенти

Ако нашето обоняние определя доколко са вкусни нашите ястия, нашето зрение определя дали храната си струва да бъде помирисана. По природа ние сме доволни от нещата, които виждаме, и ние работим върху качеството на нещата, които виждаме. Шифоновата торта с дебела глазура и ягоди отгоре изглежда много по- вкусна, отколкото е нормалната й роднина, лимоновия шифон, нали? Вижда се, че преди уханието или вкус, външния вид е нашето основно чувство и води до избор при взаимодействие със света около нас.

Добрия и ефективен мърчандайзер използва това предимство на зрението. Когато сте в ресторантьорския бизнес, той плаща буквално, за да направи вашето място визуално привлекателен, както и храната, която ти служи. Ето някои основни нововъведения по отношение на хранителните продукти, за да привлекат вниманието на клиентите:

Покажете храната. Стелажите трябва да бъдат пълни отново и отново.

Цвят за успех. Използвайте цвят, за да привлечете клиентите. Природата прави това (плодовете варират от невзрачен зелен цвят до ярко червено или жълто или оранжево, за да привлече клиенти, когато плодовете узреят), така че и вие трябва да постъпите така. Използвайте цветове на дисплея, на витрината на един магазин, и в интериора. Експериментирайте, докато не получите хубави цветови комбинации, но се уверете, че те отразяват духа на храната, която предлагате и са кът за настроението, което искате да прехвърлите. Изразителната цветова палитра се съчетава добре с леките ястия, като закуски; а земните тонове се съчетават добре с вечеря.

В най- добрата светлина. Просто като цвят, осветлението може значително да повлияе на настроението в ресторанта. Може би дори повече, защото то може да запълни всички празнини в цветовите акценти или да маркира само стратегически места в стаята. В зависимост от елемента на осветление, който ще използвате, можете да зададете определени райони, в които да “чувстват” топлина, например, или безгрижност, като изберете правилните комплекти осветление и осветителни тела. Днес имате избор измежду всички видове лампи: светодиоди, КФЛ, луминесцентни лампи и ретро (и загубите на енергия) с нажежаема жичка. Забавлявайте се докато смесвате и съчетавате.

Тема. Създаване на визуална тема за реклама на вашите ястия от менюто и повдигане на настроението. По този начин се подготвяте, че вашите клиенти подсъзнателно ще играят роля и в това, да събудите у тях интерес към специалната тема.

Менюто. Самото меню е важен инструмент като визуален мърчандайзинг. Храната трябва не само да звучи апетитно, но да привлича непреодолимо.

Food Safety Training and Exam
Кратък URL:http://bit.ly/2xhT61L

Michelle Roebuck

За автора:Мишел Робак

Вашият коментар

Close Menu
%d блогъра харесват това: