Тенденции в ресторантьорството

Тенденции в ресторантьорството

В ресторантьорската индустрия през изминалата година имаше група проблеми, както уникални, така и до болка познати, като конкуренция, поведение на потребителите, мобилни технологии, които се обединяват, за да създадат нова динамика на бизнеса. Всичко това е отразено в проекта за Национален ресторант на Асоциация на индустрията за 2014 година. В който се откриват нови възможности за собствениците на ресторанти, особено във вид бързо обслужване - бърза закуска, храна за дома, бързо хранене и т.н.

В този проект се отразяват и клиентските мнения, които оказват влияние върху избора на предпочитано от тях заведение за хранене. Основен момент в статистиката е, че клиентите предпочитат заведения и ресторанти, където има пълно обслужване и могат да платят сметката си с дебитна или кредитна карта или директно през смартфона си.

В новото си глобално проучване компанията за пазарни изследвания NPD Group прогнозира, че след 2014 г. сред "бейби бум ” поколението ще има две движещи сили, които ще определят посоката на ресторантьорството. Според компанията, уникалните храни (например Уенди геврек, хамбургери, бургери, Тако Бел, Такос) са тези, които наистина привличат вниманието на потребителите, особено на по- младото поколение, и това ще продължи през следващите години. В ресторантите също се наблюдава нарастване на посещенията от граждани, които предпочитат да не готвят у дома и да се хранят извън него.

Националната Асоциация на ресторантьорите също заяви виждането си за кулинарните тенденции и прогнози. Те показват, че ще се наблегне на ястия от местни продукти и хранителни елементи от менюто за деца.

Sarah Williams

За автора:Сара УилямсПокажи всички мнения от Сара Уилямс

Сара Уилямс – завършила УТ Остин с бакалавърска степен в областта на историята. Тя работи в онлайн-пространството в продължение на 10 години, като се започне от проектирането на продукти; писане и редактиране, контрол на качеството, разработване на програми за обучение и управление на проекти. Сега Сара е старши мениджър в отдел маркетинг, управление на производството и дистрибуция.

Вашият коментар

Close Menu